آجر نما نسوز قرمز

آجرها نقش ستون مهره های بدنه ی ساختمان را ایفا می کنند.آنها از گذشته تا به امروز همواره با پیشرفت زنگی بشریت، تکامل یافته اند و در تمام ادوار تاریخ با رنگها و ابعاد متنوع، از شهرهای بزرگ تا روستا های محلی، در همه جا وجود داشته اند. تمام ویژگی های مفید آجر، آنها را به الویت مصالح ساختمانی تبدیل کرد و هر روز بر تعداد طرفداران آنها افزوده می شود. و کارخانه های تولید آجر برای پاسخگویی به نیاز سلایق مختلف، انواع آجر در ابعاد و رنگهای مختلف را تولید می نمایند. یکی از انواع آجر، آجر نما قرمز می باشد.

آغاز آجر نما قرمز

پس از آتش سوزی بزرگ لندن در سال 1666، شهر عمدتاً با آجر بازسازی شد. در آن زمان به دلیل وجود مه شدید در لندن، آجر های قرمز روشن انتخاب شد تا ساختمان ها بهتر دیده شود. و از آن پس آجر نما قرمز به آجر انگلیسی شهرت پیدا کرد. البته هنوز هم بسیاری از معماران با الهام از معماری کلاسیک ترجیح می دهند از آجر قرمز در نمای ساختمانها استفاده کنند. گرچه میزان رنگدانه های قرمز در تولید آجر به مرور زمان کاهش یافت، اما آجر نمای قرمز هنوز هم تا به امروز وجود دارد.

امروزه، به دلیل مشغله های زیاد در زندگی روزمره، ممکن است فرصتی برای انتخاب بهترین آجر نمای ساختمان را نداشته باشید و مسئولیت آن را به پیمانکار بسپارید. اما توصیه می کنم، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که، امنیت و آرامش خانه برایتان از اهمیت بالایی برخورار است؛ قبل از شروع ساخت و ساز، بهترین آجر نمای ساختمان را از کارخانه های معتبر تولید آجر نما تهیه فرمایید. و مطمئن شوید که تا سالیان سال مجبور به پرداخت هزینه های گزاف بازسازی نخواهید شد.

مزایای اجرای آجر قرمز

آجر ها از مصالح ساختمانی سازگار با محیط زیست هستند؛ آنها آلودگی محیطی کمتری تولید می کنند، از این رو دوستدار محیط زیست هستند و به طور کامل تخریب می شوند. بنابراین با خیالی آسوده از آنها در دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان استفاده کنید.

آجر قرمز در کنار فلز، شیشه، سنگ و دیگر متریالها، جذاب خواهد بود و در هر شرایط می توان با استفاده از این نمونه آجر، نمای زیبایی اجرا کرد.

آنها بسیار بادوام و مستحکم هستند. آجر نما های قرمز می توانند باد های شدید و شرایط آب و هوایی سخت را تحمل کنند.

آجر نما نسوز قرمز عایق های خوبی هستند. انرژی گرمایی جذب شده در طول روز را ذخیره می کنند و پس از غروب خورشید گرما را آزاد می کنند. این به گرم نگه داشتن خانه در زمستان و خنک نگه داشتن خانه در تابستان کمک می کند. علاوه بر آن آنها در برابر آتش کاملا مقاوم بوده و سرعت انتقال آتش را به بخشهای مختلف ساختمان کاهش می دهند.

مقاومت فشاری یک آجر قرمز برای هر ساخت و ساز معمولی به اندازه کافی خوب است.

مواد اولیه تولید آجر قرمز به راحتی در دسترس است و هزینه های نگهداری آن بسیار کم است.

ابعاد آجر نما قرمز

در کارخانه آجر نما شهرزاد ایران زمین، آجر نما نسوز قرمز به آجر انگلیسی شهرت دارد. این نمونه آجر نسوز با بهترین مواد اولیه در ابعاد 7X31  تولید می شود.

قیمت آجر نما نسوز قرمز

بطور کلی قیمت آجر نما با توجه به دوام، زیبایی و هزینه های نگهداری آن، بسیار مقرون به صرفه تر از انواع متریال نما برای ساختمان می باشد.

بهترین آجر نمای ساختمان در کارخانه آجر نما شهرزاد ایران زمین، با ابعاد، رنگ ها و بافتهای مختلف تولید می شود. و غالب انبوه سازان کشور و ارگانهای صنعت ساختمان برای پروژه های عظیم ساختمانی، انواع آجر این کارخانه ی معتبر را انتخاب می نمایند.

نمونه اجرای نمای ساختمان توسط آجر نما شهرزاد ایران زمین

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *